wtorek, 28 czerwca 2016

Moje ulubione produkty do PIELĘGNACJI TWARZY

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was post, w którym opowiem Wam trochę o moich sprawdzonych kosmetykach do pielęgnacji twarzy. Są to produkty, które stosuję już od naprawdę długiego czasu i nie zamieniłabym ich na nic innego! Zapraszam!


Jeszcze na wstępie wspomnę o tym, że mam cerę trądzikową dlatego potrzebuje ona oczywiście odpowiedniej pielęgnacji. I nie pytajcie mnie dlaczego wszystkie te kosmetyki są z Ziaji :D Ta firma kosmetyczna jest u mnie od długiego czasu zdecydowanie na pierwszym miejscu, bo jeszcze nigdy nie zawiodłam się na produktach od nich. Do tego mają naprawdę duży wybór kosmetyków, które są bardzo dobrze dostępne i mają świetne ceny! 



Zacznę od kosmetyku, którego używam najdłużej. Jest to oczywiście wszystkim już dobrze znany żel z peelingiem oczyszczający pory, liście manuka. Idealny do skóry normalnej, tłustej czy też mieszanej. Ja stosuję go codziennie rano i wieczorem, aby dokładnie oczyścić skórę twarzy. 


Kolejnym produktem, o którym muszę wspomnieć, jest krem z tej samej serii co żel - oczyszczanie, liście manuka. Zalecane jest stosowanie go na dzień, ale zdarza mi się też nałożyć go na noc. Działa antybakteryjnie, zmniejsza tłustość skóry, redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu. Do tego skutecznie nawilża i zapewnia efekt matujący, czego efektem jest gładka i zadbana cera o jednolitym kolorycie :)


Stwierdziłam, że skoro już tak zaczęłam, to pozostaniemy dalej przy produkcie z liśćmi maunka. Tylko tym razem jest to reduktor zmian potrądzikowych. Kosmetyk, który chyba stosuję najkrócej z wszystkich tutaj wymienionych, ale zdobył już moje zaufanie. Przyśpiesza on gojenie się wszystkich śladów i blizn po trądziku, efekty są bardzo szybko zauważalne, a do tego jest niesamowicie wydajny!


Kolejnym moim ulubionym kosmetykiem do pielęgnacji twarzy jest peeling enzymatyczny nuno. Jest on przeznaczony do cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków. Należy go stosować raz lub dwa w tygodniu. Ja zazwyczaj stosuję raz. Jest to produkt już bardziej konkretny, jest chodzi o walkę z trądzikiem, aczkolwiek nie ma on żadnych drażniących drobinek, dlatego nada się także dla osób z wrażliwą cerą. Rozprowadzamy go po lekko zwilżonej twarzy, a następnie zostawiamy na 10-15 minut i po tym czasie zmywamy. Po regularnym stosowaniu skóra twarzy jest odżywiona i oczyszczona. 


Dalej mamy krem medyczny redukujący trądzik. Ma on na celu przede wszystkim hamować wydzielanie sebum. Poza tym jego zadaniem jest także przyśpieszenie złuszczania się warstwy rogowej naskórka i ograniczenie rozwoju bakterii. Na początku nie byłam z niego za bardzo zadowolona - trudno się wchłaniał w cerę, która po jego nałożeniu wyglądała na tłustą. Na szczęście szybko udało mi się wychwycić i wyelminować błąd który robiłam - nakładałam go za dużo. Kiedy zmniejszyłam nakładaną na moją cerę ilość tego kremu od razu pojawiły się efekty i zmieniłam zdanie o tym produkcie. Obecnie świetnie się sprawdza! :)


Ostatnim już kosmetykiem jest oliwkowa woda tonizująca z witaminą C. Moim zdaniem jest to troszeczkę taki must-have dla osób, które chcą odpowiednio dbać o skórę swojej twarzy. Nadaje się do każdego rodzaju cery - jej składniki świetnie odświeżają, wzmacniają i poprawiają kondycję skóry. Ja stosuję ją normalnie w trakcie dnia, aby właśnie odświeżyć i schłodzić moją cerę zwłaszcza w gorące dni. Ogromnym plusem jest tutaj także wydajność ^^


Więc to było moje 6 sprawdzonych i ulubionych produktów do pielęgnacji twarzy, Mam nadzieję, że post Wam się spodobał - koniecznie dajcie znać w komentarzach czy wy stosujecie jakiś z tych kosmetyków albo czy macie jakieś swoje niezawodne produkty! 
Ja się żegnam i życzę wszystkim UDANYCH WAKACJI!
Do następnego posta ;*
- Victoria

5 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam kosmetyków z Ziaji ale jakoś nie widziałam u siebie żadnej poprawy. To pewnie kwestia człowieka, jednemu podpasują, drugiemu mniej. Najlepiej wspominam peeling z serii z liściem manuka.
    Zapraszam Cię na mojego bloga, dopiero zaczynam ale mam nadzieję szybko się rozwinąć
    rudacodziennosc.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od siebie polecam pastę oczyszczającą z liści manuka z Ziaji, boooska! Gdzie i za ile dorwałaś tę wodę tonizującą? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również używam serii Ziaji liście manuka. Najlepiej się u mnie sprawdza krem złuszczający na noc - likwiduje niedoskonałości i nawilża moją skórę.

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tych produktów. Może kiedyś się na któryś skuszę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥