sobota, 2 lipca 2016

MEETUP GDAŃSK 2016!

Cześć!
Dzisiaj troszeczkę nietypowy post, w którym chciałabym Wam opowiedzieć o tegorocznym MeetUp'ie w którym miałam okazję uczestniczyć dokładnie tydzień temu. Jeszcze może dla niepoinformowanych kilka słów wyjaśnienia - co to takiego? A więc MeetUp to nic innego jak event organizowany przez polskich youtuberów. Youtuberzy mogą spotkać tam swoich widzów, a widzowie ulubionych youtuberów. Oczywiście można zrobić zdjęcie, poprosić o autograf/podpis czy, jak się uda, zamienić kilka słów. Czemu o tym piszę? Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona całym wydarzeniem i  chciałabym się z wami podzielić moimi wrażeniami.. Zapraszam! :D



Zdaję sobie sprawę z tego, że każdy przyjmuje to inaczej, niektórzy ludzie poważnie zastanawiają się nad tym co takiego te osoby zrobiły że zyskały taką popularność. Co można widzieć w jakiś małowartościowych filmach? Rozumiem, że każdy ma odmienne zdanie na ten temat. Mnie akurat YouTube dużo nauczył i cieszę się że mogłam wreszcie spotkać osoby, które cenię za ich twórczość :)
Ogólnie to nie miało mnie tam być. Decyzja, że jadę została podjęta zaledwie kilka dni przed całym wydarzeniem. Zupełnie przypadkiem zgadałam się z koleżanką na ten temat. Ona powiedziała, że chciałaby się tam znaleźć, ale nie ma z kim jechać. U mnie sytuacja wyglądała bardzo podobnie. Oczywiście stwierdziłyśmy: "No to jedziemy razem!".
MeetUp był organizowany 25 czerwca w Gdańsku na hali Ergo Areny, dokąd mamy 2,5 godziny drogi autobusem i pociągiem. Dotarłyśmy na miejsce gdzieś 1,5 godziny przed rozpoczęciem event'u... Oczywiście kolejki były już maskaryczne... Najgorsze było to, że było strasznie gorąco. No ale w końcu dostałyśmy się do środka - i się zaczęło :D


Na tego typu wydarzeniu byłam po raz pierwszy, dlatego nie miałam pojęcia jak to wszystko będzie wyglądało, byłam bardzo ciekawa organizacji i całego przebiegu. Oczywiście wcześniej udostępniono program, kto będzie występował i kogo będzie można zobaczyć.


Na scenie cały czas się coś działo - koncerty, q&a i rozmowy z youtuberami. A w międzyczasie była możliwość wyłapania ulubionych twórców, aby zdobyć autograf czy pamiątkowe zdjęcie. Były również ich sklepy oraz sklep MeetUp'u gdzie można było kupić gadżety i koszulki. Po drugiej stronie natomiast znajdowała się scena typowo gamingowa, na której z tego co wiem odbywały się rozgrywki CS:GO oraz Leaque of Legends, komentowane przez popularnych streamerów.. Oczywiście można było nabyć także jedzenie, a przy stoisku Coca-Coli darmową colę :)



Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym event'em i na pewno nie był to mój ostatni raz na tego typu wydarzeniu! Kolejny MeetUp organizowany jest w sierpniu we Wrocławiu, ale chyba mam trochę za daleko... :) Zobaczymy!

Mam nadzieję, że opisałam wam mniej więcej to co najważniejsze i taki post Wam się spodobał :) Piszcie koniecznie czy przypadkiem również Was tam nie było albo czy nie zastanawialiście się nad wyjazdem na MeetUp!

Do następnego posta :*
- Victoria

6 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam się wybrać na tego typu event!
    Zazdroszczę Ci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ci kochana zazdroszcze codziennie spedzam bardzo duzo na Youtube na dodatek jestem z Gdynii dlatego ubolewalam juz ze nie mieszkam w Polsce bo na sto procent wybralabym sie na meetup! Naprawde ci zazdroszcze jednak wspolczuje tych kolejek i upalu to na pewno musialo byc strasznie ale mysle ze chyba jednak warto bylo poczekac! :D
    Swietny blog dziekuje za odwiedziny u mnie i obserwacje! :* Rowniez obserwuje <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny event! Też się muszę kiedyś wybrać!
    Zapraszam do obserwacji, zawsze się odwdzięczam,
    AUreleei

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu śledziłam te eventy, nigdy na żadnym nie byłam. Teraz jednak przerzuciłam się na oglądanie zupełnie innej tematyki, Youtuberów którzy nie bywają na takich wydarzeniach...
    Fajnie jednak, że mogłaś tam być :)
    rudacodziennosc.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama mam zamiar wybrać się na kolejny, który będzie organizowany :D No i obowiązkowo IEM :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥