środa, 6 lipca 2016

☀ SUMMER TAG ☀

Cześć!
Jak Wam mijają wakacje? Leniuchujecie wygrzewając się na słońcu czy może tak ja z powodu choroby ograniczacie się do własnego pokoju i niezastąpionego łóżka? U mnie jest już tradycją, że jestem chora na początku wakacji. Nie mam pojęcia czy mój organizm po prostu tak przyjął i się do tego przyzwyczaił czy to zwykły zbieg okoliczności. Już miałam nadzieję, że w tym roku mnie to ominie. Ale nie - przyszło i to całkowicie niespodziewanie. Nagłe uczucie zimna, wzrost temperatury, dreszcze i ból gardła. Od dwóch dni trzęsę się pod kołdrą i kocem podczas gdy za oknem 25 stopni i więcej... Do tego prawie z nikim nie rozmawiam i boję się cokolwiek przełknąć przez ból w gardle. Ach... 
Dlatego też dzisiaj mam dla Was taki luźny post - SUMMER TAG. Wahałam się czy mam go zrobić, ale skoro okoliczności są jakie są, na razie nie pozostaje mi nic innego. Zapraszam!




Wolisz kiedy jest zimno, czy gorąco?
Nie mam pojęcia. Z jednej strony nienawidzę marznąć, a z drugiej to w upale nie potrafię funkcjonować. 

Ulubiona pora roku?
Zima, aczkolwiek bardzo lubię też lato! :)

Plaża czy morze?
Morze. 

Ulubione zajęcie na lato?
Leniuchowanie (jeśli zalicza się do zajęć) i podróże.

Jaki jest twój ulubiony letni stój?
Crop top, szorty z wysokim stanem, wygodne trampki i obowiązkowo okulary przeciwsłoneczne!

Szorty czy spódnice?
Raczej szorty.

Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
Och! Przez te całe prawie 70 dni chciałabym podróżować po świecie, w ogóle nie wracać do domu, tylko zwiedzać, zwiedzać i podróżować! A moimi głównymi przystankami byłaby Francja, Włochy Chorwacja, Japonia, Chiny, Australia i USA ♥

Ulubiony napój i jedzenie na lato?
Koktajle, woda i lody.

Jaki jest twój makijaż na lato?
U mnie właściwie nic się nie zmienia, jest on taki sam jak w ciągu reszty roku - korektor pod oczy i na pojedyncze niedoskonałości oraz tusz do rzęs.

Za co kochasz tę porę roku?
Za wakacje, z których mogę wynieść niesamowite wspomnienia, za lody, słońce i okulary przeciwsłoneczne, za podróże i nowy bagaż doświadczeń, za tyle wolnego czasu bez stresu związanego ze szkołą i wszystkiego podobnego... :)

 Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Ale tyle ich jest... Wszystkie lubię ♥ 

Japonki, sandały,czy balerinki?
Z podanych sandały, ale i w tych raczej mnie nie zobaczycie... Ja preferuję trampki - czy lato, czy zima :)

Jaka jest twoja ulubiona część garderoby na lato?
Okulary przeciwsłoneczne ;)


Mam nadzieję, że TAG się Wam spodobał! Piszcie koniecznie czy już gdzieś wypoczywacie, a jak nie to jakie macie plany? UDANYCH WAKACJI! 

Do następnego posta!
-Victoria

13 komentarzy:

  1. Też bym chciała podróżować po świecie, móc odkrywać nowe zakątki - to byłoby piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty, koktajle, leniuchowanie i jestem chyba w najlepszym wakacyjnym raju!
    Jedynie to moim ale jest aby nie lezec na sloncu nie lubie sie wygrzewac! :D
    Swietny Tag :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo dziękuje za obserwacje, również obserwuje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wole szorty niż spódnice :D
    Pisałaś, że obserwujesz mój blog, moge wiedzieć pod jaką nazwą?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam za sobą parę wypadów nad jezioro. :) Też uwielbiam okulary przeciwsłoneczne, koktajle, podróże...♥

    Pozdrawiam,
    NOWY POST NA zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! Dziękuję za obserwacje na moim blogu Również obserwuje (masz świetnego bloga! :))
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że moja dusza woli góry, ale w sumie morze też kocham. Ogólnie to uwielbiam podróże i kocham zwiedzać nowe miejsca.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki sam ulubiony strój na lato :D ew. sukienka :)
    klikniesz u mnie?:) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie siedzę w domu :D
    Planów bark, leniuchuje jak zawsze haha :D
    Aj dzisiaj pogoda nie ładna i trzeba w domu siedzieć :D
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :D
    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D
    BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię upałów:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję ;/ u mnie makijaż wygląda tak samo ;).
    http://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obserwacje.

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥