piątek, 15 lipca 2016

♫ ♪ TOP 10 ULUBIONYCH UTWORÓW NA LATO! ♫ ♪

Hej!
Dzisiaj taki luźny post, w którym przedstawię Wam moje ulubione piosenki tego lata, których słucham - zwłaszcza gdy za oknem taka pogoda... ☂
Zapraszam!


Są tutaj i jedne z najnowszych utworów, ale i również takie które możemy słuchać już od jakiegoś czasu... No to lecimy!


10. Ellie Goulding - On My Mind



9. Shawn Mendes - Treat You Better



8. Twenty One Pilots - Heathens



7. Adele - Send My Love (To Your New Lover)



6. Galantis - No Money



5. C-BooL - Never Go Away



4. Everything Everything - Cough Cough



3. The Royal Concept - D-D-Dance



2. Hailee Steinfeld - Love Myself



1. JUSTIN TIMBERLAKE - CAN'T STOP THE FEELING!




Mam nadzieję, że taki muzyczny post przypadł Wam do gustu! Koniecznie dajcie znać w komentarzach czego Wy ostatnio nie możecie przestać słuchać i co jest Waszym wakacyjnym muzycznym ulubieńcem!

3majcie się!
- Victoria

11 komentarzy:

  1. nie znam żadnej z tych piosenek, ale chętnie przesłucham :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście numer jeden znam i często do niej tańczę, ale u mnie wygrywa Alvaro Soler ze swoją Sofią, choć uwielbiam też jego Agosto <3 Ogólnie w lato kręcę się w okół hiszpańskich rytmów :D Gdzieś w TOP 10 juest u mnie też Enrique Iglesias :)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak się zachwycałam "Sofią", że mi się w końcu znudziła :D Dlatego nie wzięłam jej pod uwagę, aczkolwiek od czasu do czasu lubię posłuchać!

      Usuń
  3. U mnie C-BOOL króluje heeh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ja ostatnio słucham nałogowo piosenek zepsołu Maroon 5 :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś powinnam sluchać ciągle pada;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się zakochałam w piosence Seleny Gimez Kill em with kindness, cudowna *.* Kilka pozycji od Ciebie również znam i lubię :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te piosenki! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja się przyznam bez bicia, że nie mam takowej "ulubionej" wakacyjnej piosenki, może dlatego, że nie mam wakacji? Nie wiem. Ale uwielbiam słuchać różnego rodzaju muzyki, a taki post jak ten powinien pojawiać się przynajmniej raz w miesiącu!

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥