sobota, 16 kwietnia 2016

START!

Cześć!

Uhuhu... No to może się przedstawię. Nazywam się Victoria, mam 14 lat i zaczynam przygodę z blogiem. Nie po raz pierwszy - przyznam się szczerze - ale tym razem jestem pewna swojej decyzji jak nigdy i... będzie fajnie! Mój blog mogę śmiało dopisać do listy blogów typu lifestyle.

Moja historia z blogami zaczęła się gdzieś w podstawówce, kiedy to z przyjaciółką z tamtego okresu stwierdziłyśmy, że chcemy się w to pobawić. Ona, jako wierna miłośniczka koni, założyła bloga właśnie na ich temat, a ja natomiast wpadłam na pomysł prowadzenia bloga motywującego, o uśmiechu, optymizmie i pozytywnym stylu życia (taak, super...). Jakiś czas to prowadziłyśmy, ale potem trochę się w naszym życiu pozmieniało no i wszystko poszło w zapomnienie. Potem przewinęło się przez moje życie jeszcze kilka blogów, ale nic szczególnego. Zdarzyło mi się też prowadzić bloga w dwójkę z inną dziewczyną i przyznam, że dość dobrze nam szło... Do czasu kiedy
nasza "przyjaźń" całkowicie się posypała, no i blog pozostał bez przyszłości.

Lubię blogować. Sprawia mi to niewyobrażalną przyjemność, że mogę pisać na jakiś temat i ktoś to czyta, jest tym zainteresowany. To miłe.

Więc taki mój post wprowadzający, nie chciałam się rozpisywać na mój temat za dużo, ponieważ jeśli chcecie się o mnie dowiedzieć więcej to po prostu zachęcam do obserwacji, aby być na bieżąco i nie przegapić kolejnych, już bardziej tematycznych postów :)

- Victoria

2 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu, mam nadzieję, że obie tym razem wytrwamy w tym na dłużej :D Sama zaczynam już po raz kolejny, obserwuję, na pewno będę często zaglądała.
    Zapraszam do siebie :) http://lifeadult.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥