niedziela, 17 kwietnia 2016

TAG ABOUT ME

Cześć! 
Więc dzisiaj jeszcze jeden post wprowadzający. Odpowiem na kilka pytań z tagu "o mnie", aby przybliżyć Wam trochę bardziej moją osobę. Mam nadzieję, że nie zanudzę... ;)

1. Jak masz na imię? 
Wiktoria... Ale wolę angielski odpowiednik, czyli Victoria, dlatego tam gdzie mogę właśnie tego używam. 
2. Kiedy masz urodziny?
04/09
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Poważne pytanie... Mój gust muzyczny ewoluuje po prostu z dnia na dzień.. Może kiedyś o tym poopowiadam... Naprawdę lubię różne utwory, różnych artystów.., ale aktualnie zdecydowanie
wyróżnię One Direction. 
4. Czy pracujesz?
Nie, jestem w II klasie gim. 
5. Czego szukasz w drugiej osobie?
Szukam, szukam i jakoś nigdy nie znajduję - uczciwości, szczerości, prawdomówności. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale spotykam na swojej drodze samych fałszywych ludzi. No może nie wszyscy tacy są, ale ci którym zaufam i poznamy się bliżej, aby później stać się przyjaciółmi, w większości przypadków potem wbijają nóż w plecy. Ciężko w obecnym świecie trafić na ludzi, którzy jeszcze tymi ludźmi są. 
6. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Zakładam słuchawki i słucham. Muzyki. 
7. Ulubione jedzenie?
Ooo... No przede wszystkim bardzo lubię zagraniczne kuchnie, za polską raczej nie przepadam. Z takich bardziej tradycyjnych potraw to spaghetti, nie pogardzę też sushi. Mimo wszystko nic nie przebije brokułów. Wiele osób za nimi nie przepada, a ja mogłabym jeść tylko brokuły i brokuły... No a poza tym oczywiście kto nie lubi fast-food'ów i słodyczy..?
8. Ulubiona część garderoby?
Buty!
9. Czy masz zwierzątka?
Mam czarnego kota :O
10. Czy masz drugie imię?
Marta 
11. Ulubiony przedmiot w szkole?
Niemiecki, chemia, biologia i polskim też nie pogardzę. 
12. Ulubiony napój?
Hmm... Ja kocham różnego rodzaju herbaty...
13. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Nie umiem wskazać jednej...
One Direction - Perfect
Sia - Cheap Thrills
Meghan Trainor - NO
ZAYN - Like I Would
To i tak nie są wszystkie! :P
14. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Piłka ręczna, siatkówka... 
15. Ulubiona książka?
Poza Harry'm Potter'em, to "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman... Wspomnę też o "Ciszej proszę..."Susan Cain.
16. Ulubiony kolor?
czarny, granatowy, bordowy, oliwkowy
17. Czy mówisz w innych językach?
No w miarę dobrze po angielsku, coś umiem też z niemieckiego, a w przyszłości chcę nauczyć się francuskiego :)
18. Czy masz rodzeństwo?
Mam,
19. Ulubiony sklep?
Bershka, Reserved, Sinsay
20. Ulubiony youtuber?
Ojejku... Tyle ich jest, że nie mam pojęcia. Na pewno ssarusska, Berry Malinowska, Olciiak, viva-a-viva, Marcin Dubiel, Naruciak... A z zagranicznych JENerationDIY, Meredith Foster i MyLifeAsEva
21. Ulubiony film?
"Zostań, jeśli kochasz"... "Zmierzch"... 
22. Ulubiony program w telewizji?
Hmm... Lubię "The Voice of Poland"
23. PC czy Mac?
Mac
24. Jaki masz telefon?
Huawei Ascend G620S
25. Ile masz wzrostu?
170 cm!

To tyle, mam nadzieję że się spodobało.. Następny post już bardziej związany z jakimś tematem... Jeszcze nie wiem do końca czy zatrzymam się przy recenzji, czy może jakieś diy..? Zobaczymy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥