czwartek, 18 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL TAG

Cześć!
Wow.. To niesamowite jak wchodzę na bloga i widzę mnóstwo wyświetleń ostatniego posta. Naprawdę nie spodziewałam się, że tak wiele osób zainteresuje się wpisem, w którym troszeczkę się przed Wami otworzyłam.. I mimo że nie ma odzewu w komentarzach, ja widzę go w statystykach i jest to mega sprawa :)
Moja sytuacja troszeczkę się już unormowała, powoli przyzwyczajam się do szpitalnej rutyny. Do tego zmieniły się osoby z którymi dzielę salę. Teraz jest o wiele lepiej. Jednak dzisiaj znów miałam chwilę załamania i to w przypadku naprawdę błahej sprawy, nie mam pojęcia czemu mnie to poruszyło kiedy tak teraz o tym myślę, haha.
W związku z tym, że jestem w szpitalu nie mam możliwości przygotowania dla Was postów BACK TO SCHOOL, które planowałam. Jest mi niesamowicie smutno z tego powodu, bo uwielbiam tę serię i przykro mi na myśl że nie będę mogła jej w tym roku na moim blogu najprawdopodobniej zrobić.. Ale w sumie nie ma takiej sytauacji w której bym sobie nie poradziła, także coś wymyślę!
No ale dzisiaj jako że nie mam pewności czy seria będzie czy nie, zdecydowałam się na BACK TO SCHOOL TAG, aby jakiś post na temat nieuchronnie zbliżającego się powrot do szkoły się na moim blogu pojawił.. Zapraszam!




1. Do której klasy idziesz w tym roku?

Do trzeciej gimnazjum :O

2.Czy jesteś podekscytowana czy zdenerwowana?

Mega podekscytowana! Szczerze, to nie mogę już się doczekać. Tak, dokładnie :) Dwóch poprzednich lat gimnazjum nie wspominam najlepiej. Dlatego chciałabym, aby chociaż ten ostatni rok był dla mnie miłym, pełnym wrażeń i niesamowitych wspomnień czasem.

3.Jaka jest twoja ulubiona część przygotowywania się do szkoły?

Zakupy! Uwielbiam ♥

4. Kiedy wracasz do szkoły?

1 września to czwartek, czyli rozpoczęcie.. Na lekcje idę 2 września :)

5. W jakim sklepie robisz zakupy do szkoły? (przybory, zeszyty itp.) ?

W kilku hipermarketach, w Tigerze i Pepco. Poza tym zamawiam też kilka rzeczy przez internet.

6. Jakie są twoje ulubione sklepy z ubraniami do szkoły?


Moje ulubione sklepy ogólnie, czyli Sinsay, Reserved i Bershka :)

7. Co będziesz nosić plecak czy torbę? Co wolisz?


Plecak. Zawsze noszę plecak, ewentualnie od czasu do czasu kiedy mam mniej książek zdecyduję się na torbę. Ale zwykle kończy się to tak, że boli mnie później ramię.. Także wolę plecak.


8. Jakie są 3 rzeczy (nie kosmetyczne) które musisz mieć w plecaki lub torbie?


Chusteczki! I tak zawsze zapominam spakować :D Ale muszą być. Hmm.. Niekosmetyczne no to po prostu telefon.. I.. piórnik :) Tak, bo jak zapomnę zabrać to potem uciążliwe jest ciągłe pytanie się o długopis, ołówek, linijkę, gumkę..

9. Jakie są 3 rzeczy kosmetyczne, które musisz mieć w plecaku lub torbie?


Szczotka do włosów, balsam do ust i jakiś perfum.

10. Jaka najczęściej nosisz fryzurę do szkoły?


Włosy rozpuszczone. Zawsze.

11. Jakie są twoje ulubione elementy odzieży i akcesoria?


Koszule ♥ Kocham koszule. I kardigany. Natomiast jeśli chodzi o akcesoria to zegarki.



Więc to by było na tyle, dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze odpowiedzi na te pytania i jak przygotowujecie się na powrót do szkoły!

Do następnego posta ;*
- Victoria

6 komentarzy:

  1. Rowniez wole plecak z tego samego powodu ;d ciekawie sie czytalo;d rzycze szybkiego powrotu do domu ;d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. same zakupy do szkoły juz ciesza ale gdy trzeba się juz pakowac nieeee :D hahah

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci wyszedł ten tag :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ten czas leci :( ja jutro wybieram się na zakupy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też idę teraz do trzeciej gimnazjum! Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie udany!
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥