wtorek, 24 stycznia 2017

◊ LIGHTS ◊

Heeej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny post ze zdjęciami. No i podejrzewam, że takie właśnie posty będą pojawiały się teraz coraz częściej, bo bardzo zależy mi na rozwijaniu się w fotografii. A odkąd weszłam w posiadanie mojej lustrzanki to mam możliwość pasję tę rozwijać dwa razy bardziej i chciałabym się tym z Wami dzielić! Aktualnie mam ferie zimowe i spędzam je w Gdańsku. Kilka dni temu byłam w gdańskim Parku Oliwskim gdzie wieczorem przepięknie wygląda wszystko oświetlone lampkami ♥ Efekt jest zachwycający! Oczywiście zrobiłam sporo zdjęć, nie inaczej :D A poniżej możecie obejrzeć część z nich!













Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobały! Napiszcie koniecznie czy też macie już ferie, a jeśli tak to jak je spędzacie!

Buziaki ;*
-Victoria

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;) A ja ferie spędzam tak jak każdy inny dzień :D Z racji,że czasy szkoły już za mną to i ferii jako takich nie ma :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju śliczne te oświetlenie w warszawie też jest bardzo ładnie
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://baygigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, skoro zdjęcia robią tak ogromne wrażenie to nie wyobrażam sobie jak to wygląda na żywo! Genialnie :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to zdjęcie z ośnieżoną ławką, jest cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. dodaję do obserwowanych, moja Ty królowo ośnieżonych ławek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja ciesze się ostatnimi dniami ferii.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże ale niesamowite <3 :O !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jak to pięknie wygląda ! :)
    Mnie niestety ferie już nie obowiązują :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥