niedziela, 1 stycznia 2017

2017

Hej!
No to tak... Długo mnie nie było. Przepraszam, naprawdę.
Odkąd zaczęłam trzecią klasę mam mnóstwo nauki i różnych spraw na głowie. W ostatnim czasie miałam też sporo wyjazdów. Nie jest tak, że zapomniałam o blogu. Myślałam o nim co jakiś czas, o tym że dawno nic nie wrzucałam i gryzło mnie sumienie, że moja nieobecność się wciąż przedłuża. Niestety nie potrafiłam tak zorganizować swojego czasu, żeby wrócić. Aż do dzisiaj... :) 

  

Uśmiecham się jak teraz piszę. Tak bardzo mi tego brakowało...
Ale już wracam. Mimo że tak naprawdę nie zmienia się nic jeśli chodzi o szkołę, o wyjazdy. Wręcz przeciwnie - będzie tego jeszcze tylko więcej. Przede mną wybór szkoły, powtórki, testy...

Ale na ten temat na pewno jeszcze się rozpiszę, także nie o tym dzisiaj...

Nowy Rok. Tak, przede wszystkim chciałam Wam wszystkim życzyć szczęśliwego Nowego Roku 2017! Żeby ten rok był lepszy niż poprzedni, żebyście dążyli do realizacji postawionych przed sobą celów, żebyście się nigdy nie poddawali! Żeby ten rok przyniósł Wam jak najwięcej pięknych wspomnień i niesamowitych chwil. Żebyście niezależnie od sytuacji widzieli we wszystkim pozytywne strony i szli przez te 365 dni z uśmiechem :)

Przyznam, że zaszalałam w tym roku z celami. Zawsze było ich kilka, tak do dziesięciu. W tym roku wypisałam sobie chyba ponad dwadzieścia pięć. Ale to właśnie w tym piękne, że to motywuje mnie jeszcze bardziej ♥

Wiem, że są różne opinie na temat postanowień noworocznych. Niektórzy ludzie twierdzą, że po co robić postanowienia noworoczne. W końcu jeśli chcemy coś zmienić, to powinniśmy zacząć od zaraz - nie od nowego roku. I ja jak najbardziej się z tym zgadzam. Ale chyba wszyscy musimy przyznać, że wejście w nowy rok daje ogromny przypływ motywacji! Ta świadomość, że wchodzimy w coś zupełnie nowego, świeżego. To oczywiste, że chcemy żeby było jak najlepiej. Mnie to na przykład bardzo motywuje, dlatego już od kilku lat zapisuję sobie postawienia na nowy rok. Chociaż może właściwiej nazwałabym to celami. Wyznaczam sobie cele, które chcę osiągnąć i staram się robić wszystko, aby potem na koniec roku móc zaznaczyć ich jak najwięcej - tych, które się udały :D

Jak wyglądał mój 2016? Na pewno był zdecydowanie lepszy niż 2015, który... Którego wolę nie wspominać. W minionym roku bardzo wiele rzeczy uległo zmianie. Ja też uległam zmianie w sumie, heh. Naprawdę... Jestem wdzięczna za ten 2016, wydarzyło się w nim całkiem sporo pięknych chwil. Jednak nie żałuję wcale, że się skończył. Cieszę się, że mogę zacząć coś nowego. Ten rok 2017 będzie dla mnie ważny, bo przełomowy. Dużo rzeczy się wydarzy. Rzeczy, o których będziecie dowiadywać się tak naprawdę na bieżąco, bo już nie zamierzam Was opuszczać! :p

W najbliższym czasie podejrzewam, że będę zmieniać szatę graficzną bloga. Przyda się trochę świeżości w końcu :D

Także jeszcze raz wszystkim Wam życzę szczęśliwego, udanego Nowego Roku 2017!
Żebyście nie poddawali się w realizacji postanowień, jeśli takowe macie i żeby uśmiech nie schodził z Waszych ust! :)

Buziaki ;*
- Victoria





2 komentarze:

  1. Fajnie że wróciłaś obyś znajdowała więcej czasu dla bloga ;)
    Do siego roku :P I zdanie wszystkich testów gimnazjalnych oraz wybrania dobre szkoły :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jak i życie prywate, obowiązki zabieraja dużo czasu, czasem trudno jest rozdzielić te dwie rzeczy :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥