sobota, 14 stycznia 2017

✻ WINTER PHOTOS ✻

Hej! Dzisiejszy post będzie dawką zimowych zdjęć, które ostatnio udało mi się zrobić! Zima jest zdecydowanie moją ulubioną porą roku. Uwielbiam śnieg, zimowe sporty, ciepłe kurtki i szaliki... Pięknie to wygląda jak wszystko wokół przykryte jest taką białą pierzynką ♥ Zawsze bardzo mi inspiruje i oglądanie przyrody zimą jest dla mnie relaksującym zajęciem. Może i Was uda mi się troszeczkę odprężyć, hehe! Zapraszam do oglądania :)
















Koniecznie dajcie znać w komentarzach, jaka jest wasza ulubiona pora roku i co szczególnie w niej cenicie! Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobały :)

Buziaki! ;*
- Vicky


4 komentarze:

  1. Nienawidzę zimy, ale zdjęcia malownicze! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu ja tak bardzo lubie zime ale tylko na zdjeciach :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! ♥
We wszystkie linki do blogów, które podajcie - wchodzę i zostawiam tam po sobie ślad :)
Zachęcam do obserwowania jeśli mój blog Ci się spodobał - to niesamowicie motywuje! ♥
Na pewno wejdę również do Ciebie i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - zaobserwuję ♥